SOCIAL

9. 6. 2017

526

______________________________________________________________

DIY FOTOALBUM
______________________________________________________________


Ve fotkách se celkem topím. Fotím na telefon, analog i polaroid. Neustále kupuju krabice na fotky, ale ty jsou celkem nepraktické. Začala jsem přemýšlet, jak fotky jinak ukládat a ono je to celkem jednoduché - fotoalbum. Tak jak to dělali kdysi naši prarodiče a rodiče, jednoduché jako facka že? Vyrazila jsem tedy na lov ideálních fotoalb, jenže světe div se, výběr není vůbec tak skvělý, jako jsem si představovala. Takže jsem vzala dva notesy z Primarku, objednala jsem si washipásky a vrhla se na tvoření vlastního fotoalba. Stačí mi jen nůžky, potřebný materiál a vyhraju si na několik hodin s vlastnimi vzpomínkami. 









2 komentáře:

  1. Já si nakoupila krásné fotoalba v Pepcu je to teda už půlrok :-/.. každopádně tohle je taky super nápad.. A jak tak koukám vypadá to i lépe:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ně jsem taky koukala, mají tam moc hezké deisgny.)

      Vymazat