SOCIAL

21. 6. 2017

531

______________________________________________________________

PŘÍRODOVĚDNÉ PLAKÁTY
______________________________________________________________


Prohrábavala jsem se ve školní knihovně... Hledala jsem atlas rostlin, který jsem úspěšně našla, ale jako bonus jsem vyhrabala i atlas obratlovců, specializované vydání: Obojživelníci a plazi. Atlas má naprosto skvělé fotografie, takže ty nepoškozené jsem upravila a vytvořila čtvercové plakátky s jednoduchou grafikou latinských názvů živočichů. Takovéhle jednoduché plakáty bych viděla jako výzdobu do přírodovědného kabinetu. Musím naší knihovnu ještě pořádně prozkoumat. Jsou tam nedoceněné poklady.

minimalistic


minimalistic


minimalistic


3 komentáře:

  1. Normálně jsem rostlinková, ale tyhle plakáty vypadají skvěle! Navíc hned jako první axolotl - můj favorit mezi neosrstěnými. :)

    OdpovědětVymazat