SOCIAL

23. 6. 2017

532

______________________________________________________________

JSEM HRNÍČKOFIL
______________________________________________________________


Staré nebo nové, obyčejné nebo zdobené, velké nebo malé, plechové nebo keramické... To je mi úplně jedno! Hlavní je, že se mi líbí. Problém ale nadešel, když už jsem si v kuchyni neměla kam dát potraviny. Diagnóza jasná: Hrníčkofil. Dovezu si jeden z každého výletu a taky mi je každý vozí jako suvenýr, protože prostě ví! Nafotila jsem ty nejoblíbenější - Velký na pořádnou kávu po ránu, přenosný na pití do auta, malý s obličejem používám jako solničku, muffinový slouží jako odměrka při pečení a plecháček je květináč na bylinky. Využití pro ně mám, ale měla bych s tím něco dělat.









1 komentář:

  1. Jsou moc pěkné, já s mamkou jsme taky ulítlé na hrníčky, už máme plné dvě poličky ve skříni + ještě nějaké vystavené a není to kam dávat. A to chceme kupovat další :D

    OdpovědětVymazat