SOCIAL

2. 8. 2017

540

______________________________________________________________

VYSNĚNÁ PRACOVNA
______________________________________________________________


Až budeme mít jednou větší byt nebo rovnou dům, tak budu mít pracovnu. A protože bude holčičí, bude v barvách zlata a pudru. Na favi.cz jsem brouzdala hodiny a našla jsem své vysněné pracovní pomocníky. Pudrová židle, šedá lampa, jemný květináč na sukulent a zlatý rám! To jsou doplňky, které v pracovně prostě musím mít. Tou nejvíc důležitou věcí je ale stůl! Já bych brala nějaký mini v bílé barvě s šuplíčky. To abych na něm neměla moc věcí a zároveň nějaké nezbytnosti schovala pod stůl.


2 komentáře:

  1. To vypadá moc pěkně :). Ty barvy k sobě ladí na výbornou a líbí se mi, jak jsi zakomponovala i svůj kalendář ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zdravím. Opět děkuji za srpen k vytisknutí. Zlatý rám jsem si právě přivezla, jak to bude viset, pisnu. Dám to na blog:-))) Hezký dojezd léta. Ida

    OdpovědětVymazat