SOCIAL

11. 9. 2017

547

______________________________________________________________

MÁ OBLÍBENÁ ZNAČKA DOPLŇKŮ - SASS&BELLE
______________________________________________________________


Objevila jsem ji celkem nedávno, ale už mám doma pěknou řádku produktů. Byla to láska na první pohled. Všechno to začalo, když jsem sháněla úložný prostor na své kreativní potřeby. Mrknout můžete tady. Z kufříků jsem byla nadšená a když jsem zjistila, že značka je dostupná na ZOOTu, tak jsem do nákupního košíku přihodila ještě kosmetickou tašku a pouzdro na brýle ve zlatém provedení. Sass&Belle je londýnská značka a já Londýn miluju! Letos v létě jsme ho navštívila a mrkla jsem i do S&B krámku. Nebudu lhát, nejraději bych si koupila úplně všechno! Usoudila jsem ale, že hrníček se zlatým eM, bude to pravé ořechové, co si z Londýna odvezu. 









2 komentáře: