SOCIAL

18. 9. 2017

549

______________________________________________________________

MALÝ KOSMETICKÝ KOUTEK
______________________________________________________________


Občas si na pracovním stole udělám malý kosmetický koutek. Nástěnku vyměním za světýlka, kosmetické pomocníky hodím do plechového květináče, zapálím svíčky a vytáhnu zlaté zrcadlo, které jsem ulovila v TIGERu. Zlaté zrcadlo jsem dlouho sháněla a TIGER mě opět nezklamal. Měla jsem klasické IKEA kosmetické zrcadlo TRENSUM, ale je to asi jediná věc, se kterou jsem od nich nebyla spokojená. Šroubky se totiž neustále uvolňovaly a já se místo kosmetiky zajímala více o šroubovák. Na BONAMI jsem si ještě před nákupem našla bílou alernativu - TUHLE. Ale když jsem byla na skok v TIGERu, moje zrcadlové dilema se vyřešilo.








1 komentář:

  1. Tak to je luxus! :) A ten chanel se tam krásně vyjímá. Já mám zase ráda Coco Mademoiselle.

    OdpovědětVymazat