SOCIAL

22. 9. 2017

550

______________________________________________________________

LONDÝNSKÉ NÁKUPY
______________________________________________________________


V létě jsem se poprvé podívala do Londýna. Kromě zajímavých míst a památek jsme vyrazili i na nákupy. Překvapivě jsem neutrácela tolik, kolik jsem plánovala, takže vám dneska ukážu jen takové basic nutnosti (nebo věci, které opravdu využiju). První z nich je minutka v retro stylu, kterou jsem koupila v příjemném vintage obchůdku v Notting Hillu. Jedna ze zastávek byla v knihkupectví, kde jsem sháněla Alenku v říši divů, ale žádné z vydání se mi nelíbilo... Při odchodu jsem sáhla po MEMORY BOOK, který je na pět let, má tyrkysovou barvu a zlaté stránky. Je to vlastně takový zápisník a já ho budu používat jako diář. Nejlepší na tom je, že ho můžete začít používat kdykoliv. Roky v zápisníku začínají pouze dvacítkou, takže záleží na vás, kdy se zapisováním začnete - 17, 18, 19, 20? O hrníčku z oblíbeného SASS&BELLE jsem se zmiňovala už několikrát. No a taky jsme nezapomněli navštívit PRIMARK, kde jsem ulovila květované šaty a několik pyžam. Ty já tam mám nejraději. Vlastně mám pyžama hrozně ráda a už si brousím zuby na tohle puntíkaté! Nákupy se konaly i na letišti, kde mi Tom koupil rtěnku od MAC, ale řeknu vám, že zase taková hitparáda to není...

Tím mé nakupování skončilo a pokud vás MEMORY BOOK zaujal, je k mání i na netu. Třeba MEGAKNIHY.CZ ho mají!





1 komentář:

  1. Luxusní kousky! A ten memory book, to je boží věc.

    OdpovědětVymazat