SOCIAL

3. 10. 2017

554

______________________________________________________________

SEZNAMTE SE S MOU ÚCHYLKOU
______________________________________________________________


Každý máme úchylku na něco jiného. Ta moje se jmenuje H R N Í Č K Y. Chcete se seznámit? Tak pojďe! Já když někam jedu, nakupuju na památku hrníčky. Taky je kupuju, když nějaký doma rozbiju, když se potřebuju rozveselit, když se mi nějaký prostě líbí a když objevím nějakou designovou značku, která mě baví. A vůbec nejraději mám, když mi někdo hrníček daruje. Zbožňuju všechny pastelové odstíny, zlatou barvu a puntíky. No a nedávno jsem našla TENHLE hrníček s puntíky od anglické značky CGB, která je dostupná na ZOOTu. Takový hrníček totiž splňuje má kritéria! Ale nebojte, nejsem blázen. Tolik hrníčku přece nepotřebuju! Dumala jsem nad tím, co se svou sbírkou udělám a přišla jsem na jednoduché řešení. Budou to nové květináče. Na bylinky! 


C O   J I N É H O   B Y S T E   S   N I M I   U D Ě L A L I   V Y  ?





2 komentáře:

  1. Hrnčeky sa v poslednej dobe stali aj mojou úchylkou. Nakúpila som ich už toľko, že ich poriadne nemám kde dávať a dokonca mám pre nich doma vyhradenú poličku. :D
    Nádherné fotografie!
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat