SOCIAL

8. 10. 2017

557

______________________________________________________________

JAK JSEM MALOVALA PO ZDECH
______________________________________________________________


Někdy v květnu mě vzala paní ředitelka do školky a zeptala se mě, jestli by se s tím "něco" dalo udělat. O pár měsíců později stojím na žebříku s barvou v ruce a šudlám štětcem po zdech. No a výsledek vypadá takhle! Ve vymýšlení jsem měla volnou ruku, takže mi to trvalo dýl, než jsem původně plánovala. Nakonec ve žluté místnosti vznikl břízkový les. V téhle místnosti si děti hrají, mají tam různá představení a je to prostě místo, kde se všichni setkávají. V modré místnosti děti spí, takže jsem ji nechtěla přeplácat a zdi zdobí jen obrovský maják, mraky a pár loděk. Dětem se to prej líbí, takže účel byl splněn a já si zkusila jaké je malovat tak velké "obrazy"




 




13 komentářů:

  1. To je absolutně boží ;), vypadá to jako samolepky na zeď, neuvěřitelně autentické a provedení je precizní ;) moc krásné :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně nádhera! Taky jsem si to zkusila před pár lety, ve třídě pro různé kroužky :), ale v mnohem menší míře. Moc povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Len.) Byla to super zkušenost, hned bych malovala zase, hehe

      Vymazat
  3. Je to nádherný! V tý místnosti na spaní bych chtěla pracovat. A o polední pauze spát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené! :)) Musela to být celkem makačka, pořád nahoru dolů, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byla! A hlavně už ráno bylo 30 stupňů...

      Vymazat
  5. Ty jsi opravdu moc šikovná. Někdo se s tím holt narodí :-) Povedené kresby.

    OdpovědětVymazat