SOCIAL

15. 10. 2017

558

______________________________________________________________

CHCETE SI NAKOUPIT V IKEA ZADARMO?
______________________________________________________________


Stačí být v klubu IKEA FAMILY! IKEA totiž rozesílala všem členům kupón na 200,-, který není ničím podmíněn. Snad jen tím členstvím, které muselo být registrováno nejpozději do 30.9.2017. Ale to vám už píšu pozdě co? Kdybych to věděla dříve, určitě bych vás informovala, jenže mě ten zázračný kupón spadl do spamu a nebýt Tomovy mamky, tak vůbec nevím, že nějaké kupóny jsou. Takže vy, kdo máte IKEA kartu doma, mrkněte, jestli vám někam email nezapadl. Třeba do hromadné pošty nebo do spamu... Určitě ho tam najdete. I já ho tam našla a hned včera jsem pádila do IKEA. Vlastně jsem nic extra nepotřebovala, ale plastové sáčky, ručník i květináče se vždy hodí!

 K ČEMU KUPÓN VYUŽIJETE VY?


4 komentáře:

  1. ďakujem za tento článok, ja som ahtomaticky hodila email do koša... takže vďaka, teraz mám 10 eurovú poukážku a hneď, ako sa vrátim na Slovensko, tak ju využijem na nejaké drobnksti, presne ako máš na fotke a sú úplne krásne! ^^.

    THE WORLD BY KEJMY ❤️.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem ráda, že ti článek pomohl k objevení kupónu.)

      Vymazat
  2. Ta animačka je kouzelná!
    Já jsem v IKEA jednou za sto let (možná dobře :D), takže i kdyby se objevil, asi bych jej nevyužila, ale je fajn, že jsi ještě někoho stihla spasit. :D

    OdpovědětVymazat