SOCIAL

8. 1. 2015

293

______________________________________________________________

HRAJEME
______________________________________________________________

Jste zlatomilky? Stříbromilky? Nebo máte prostě rády všechno, co se blejská?! Já dávám přednost zlatu a to už nějakou řádku let. Ale vždy tomu tak nebylo. Jako malá jsem měla ráda stříbro, potom jsem přepla na vlnu infantilních doplňků, následovalo období, kdy jsem nenosila nic a teď jsme právoplatná zlatomilka. Jaký bude asi můj další mezník v nošení cinkrlátek? Nechci nic zakřikávat, ale mám tucha, že to budou diamanty! Jednu malou zlatou radost mám i pro vás... 




CO UDĚLAT PRO VÝHRU?


za Á -  být pravidelný čtenář přes GFC nebo fanoušek na FACEBOOKU

za - mi nechat komentář s EMAILEM a INFO, kde mě sledujete.

za - držet si koncem měsíce palce, ať jste VÍTĚZKA.



44 komentářů:

  1. Á - Done
    BÉ - crazygingersdiary(at)gmail.com, GFC
    CÉ - Držím!

    Já se pořád nějak nemůžu rozhodnout, jestli zlato nebo stříbro. Vlastním cetky obojího a různě to střídám nebo kombinuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. čtenář jsem na gfc, můj email je BaraMarmot@seznam.cz, sleduji tě tady na google a na instagramu :) držet palce si budu, protože to je nádherný nárdelník, který by se mi líbil teď na plesy :) Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji Te GFC jako Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz. Kombinace zlate a stribrne na spercich je skvela, a tento nahrdelnik je prekrasny. :-) Btw, miluju tvoje fotky, och!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj sleduju te vsude,fb ,blog i instagram 😍 evapeti@seznam.cz a palce si držím 😃😃

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky! :-) Náhrdelník je překrásný, také preferuji zlato :-)

    Fcb: M. Koutná
    Gfc: Kudrlinka
    email: Minion2@seznam.cz

    Palce si pevně držím, snad to vyjde, opravdu se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    Náhrdelník je neskutečně krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem cez GFC ako Barborka aj na FB ako Barbora Bačíková :)
    bacikova.b@gmail.com

    Ten náhrdelník nemá chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji přes GFC jako slovakovairca95, nově i přes FB jako Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sledujem cez GFC cez tento účet. :)
    Na FB mám like pod menom Miška Kvašayová
    lulu155@azet.sk

    Ten náhrdelník je krásny. A musím povedať že som ťa objavila iba teraz ale krajší design blogu som ešte nevidela! :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Já mám všechno stříbrné. :) Jako malá jsem měla zlato, líbí se mi obojí, jak na čem.. Právě přemýšlím, jaké hodinky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jsem moc ráda, že jsem díky GA narazila na tvůj blog, protože je moc krásný a ráda ho budu sledovat! :) Jinak jsem také spíše zlatofilka, i když stříbrem samozřejmě také nepohrdnu :)) A ten náhrdelník je naprosto úžasný!
    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. náhrdelník mě skoro rozplakal jak je úžasný:)

    terinkav.7@seznam.cz

    sleduju tě pod tímto jménem:)

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně takové náhrdelníky mám, kéž by tento rozšířil mou sbírku. :))
    GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes FB i GFC pod jménem Klára Komrsová :-) Tyhle náhrdelníky mám hrozně ráda, i když jich (bohužel) nemám moc. Tento by se mi krásně hodil k šatům na ples, tak si budu držet palce :-)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Mim Lou
    email: Mimabn2@azet.sk
    Ten náhrdelník vyzerá úplne nádherne,, krutoprísneluxusne :3 úplne som sa zamilovala do neho,bohová GA! :))

    OdpovědětVymazat
  16. FB: Mirka Starší
    miuka12@seznam.cz
    uvidíme, no :-D

    OdpovědětVymazat
  17. fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, sleduji tě přes GFC i přes FB jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj. Sleduji tě přes GFC účtem Teri Black
    tecernare _ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz
    Dřív se mi víc líbilo stříbro - zlato mi přišlo jen pro starý :D - teď mám však mnohem radši zlato :)

    OdpovědětVymazat
  21. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji na GFC i na FB jako Sára Novotná.
    novotnacka.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. GFC - Gabriela Minarovičová
    FB - Gabča Minarovičová
    gminarovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem ťa cez GFC pod týmto menom :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduju přes GFC jako Iveta Skutková
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. sledujem cez GFC ako Jana Marcinova :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem cez GFC:)
    l.clavel@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ten je naprosto nádherný :)
    GFC Cosmetics and me
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Dominika Čerevková
    dominika.cerevkova@gmail.com
    Ten náhrdelník je krásny :3 :)

    OdpovědětVymazat
  30. GFC a FB: Anežka Koroze
    A začínám si držet palce všechny čtyři:)

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ten náhrdelník je úžasný, myslím, že si se trefila do vkusu hodně z nás :-)

    Sleduji pres GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. za Á sleduju jako Martina Homoláková na gfc
    a za BÉ můj mail je martina.homolakova@gmail.com :D:)
    Strašně se mi líbí to za Á,BÉ,CÉ :D. Náhrdelník je překrásný, výherkyně se v něm určitě "blejskne" :).

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj :)
    Sleduji na GFC: Zuzana Jochová, email: ZJochova@seznam.cz.
    Náhrdelník je opravdu moc krásný!

    OdpovědětVymazat
  36. sledujem tu ako nataly adameova
    náhrdelník je nádherny, poslednou doobou sa mi začali páčiť aj takéto väčšie šperky:)
    natalyadameova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Á - Bohunka bo
    BÉ - bohunka zavináčnaisertečkacz
    CÉ - držím :-)
    ráda mám stříbro i zlato.

    OdpovědětVymazat
  38. vďaka giveaway som našla tvoj blog a som veru rada :) naozaj krásny blog a ten náhrdelník wau ZuZu
    GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj
    IG: zuzu.predaj
    sabova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Moc pěknej náhrdelník :)
    GFC :Veronika
    FB: Veronika We
    everoniczka@seznam.cz
    Na denní nošení upřednostňuju stříbro... Zlaté věcičky si nechávám spíše na trochu spešl příležitosti :)

    OdpovědětVymazat
  40. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. FB-Mária Rusnáková
    rusnakovamaria99@gmail.com
    :) Držíííííííííííííííííím

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den,

    Potřebujete naléhavou půjčku? Hledali jste úvěrového věřitele Legit? Nebo podnikatelský úvěr? Byli jste jednou odmítli půjčku od své banky nebo nějaké finanční firmy? Nabízíme soukromé, komerční a osobní půjčky. Mezi 5.000 až 10.000.000 dolarů, s velmi nízkými ročními úrokovými sazbami až 3% v rámci splácení jednoho roku až 10 let. Kontaktovat společnost A-One Loan Limited okamžitě za účelem rychlého půjčování. Jsme online 24 hodin denně. Email: michaelandrewloanfirm@hotmail.com

    Celé jméno:
    Kontaktní adresa:
    Země:
    Částka potřebná jako půjčka:
    Doba trvání půjčky:
    Účel úvěru:
    Obsazení:
    Sex:
    Stáří:
    Telefon:

    S pozdravem,
    Pan Michael Andrew
    Ředitel / MD

    OdpovědětVymazat