SOCIAL

22. 8. 2016

406

______________________________________________________________

KAKTUS
______________________________________________________________

Moje kaktusová rodinka se pomalu rozrůstá a dneska jsem jejich podobizny udělala i na plakát pro Báru. Bára hodně cestuje a na rostliny nemá čas. Tihle bodaví zeleňáci na ni budou čekat vždy čerství. Pokud taky nevěříte svýmu zahradnickému Já, stáhněte si kaktusáky TADY a TADY. Jsou ve formátu A4 a zaručeně vám rozzáří tmavej kout bytu.





10 komentářů:

  1. Asi nemusím psát, jak šílenou radost mám, že ne?? <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. Plus krásné květináče v ceně! A to se vyplatí! :) :3
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou parádní!
    Zrovna se stěhujem a já pořád vymýšlím, co navěsím do jedné dlouhatánské chodby, co tam je..a pak si vzpomenu na tebe a mou duši zalije klid :D tvoje grafiky tam totiž budou mít své nové doma s námi. :)
    evilmaggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, no tak to mám radost.
      Určitě se jim u tebe bude líbit!
      Pak pošli fotku.)

      Vymazat