SOCIAL

26. 7. 2017

537

______________________________________________________________

  KALENDÁŘ NA SRPEN KE STAŽENÍ ZDARMA
______________________________________________________________

Téměř polovina prázdnin je za námi a já už ve vzduchu cítím podzim! Možná se mi to nezdá a už je vážně tady. Taky by to asi vysvětlovalo ty moje horečky. Změna počasí mi vyhovuje, nesnáším totiž tropy a dusno. Miluju teploty do dvaceti stupňů, občasný přeháňky a tmavé mraky nad hlavou. Jenom... moje tělo ne a ne se s tím vyrovnat. Takže právě bojuju s pěkne ohavnou chřipkou. Ale na kalendář já nezapomněla! Takže je k mání v obvyklou dobu.

S T Á H N I    T A D Y 

➳  K L I K  ➳


6 komentářů:

  1. Děkuji za kalendář a Tobě přeji brzké uzdravení. A s podzimem ještě nestraš, mám ho ráda skrz vůni a barvy i ten déšť ... jen ty chmurné nálady by si mohl nechat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.)
      No já bych podzim už klidně brala.

      Vymazat
  2. Opět je zase moc krásný ;) a přeji ti brzké uzdravení ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju holky, s výhrou se malinko zdržím kvůli té nemoci.

      Vymazat